اخبار استان ها ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - 7:49 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تقویت سرانه های عقب مانده البرز سیرشتابان خود را طی می کند

امید است که همچنان در مسیر امیدافزایی، اعتماد آفرینی و کسب رضایتمندی مردم بویژه در محله های محروم، توفیق یابیم.

به گزارش صدای رسانه، عبداللهی در  جلسه قرارگاه اجتماعی استان برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیران خانه محله های ۶۶ گانه استان برای احصا مشکلات و پیگیری در جهت حل آنها، افزود: اهتمام ویژه ای نیز از سوی مدیران شکل گرفته و تحولات محسوسی در محله های محروم استان رقم خورده است.
وی ادامه داد: امید است که همچنان در مسیر امیدافزایی، اعتماد آفرینی و کسب رضایتمندی مردم بویژه در محله های محروم، توفیق یابیم.
عبداللهی گفت: ️اکنون با جدیت برای ارتقا و توانمند سازی ۶۶ محله محروم استان متمرکز شده ایم و البته موظف هستیم که برای تقویت زیرساخت های استان تلاش کنیم و برای این منظور ریل گذاری صحیحی صورت گرفته است.
وی افزود: شهرداریها باید به شکل خاص چند اقدام مهم و موثر در محله های کمتربرخوردار استان در دستور کار قرار دهند.
استاندارگفت: در دولت محترم سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در خصوص محله های محروم صورت گرفته و برای نیل به نتیجه نهایی و کسب رضایتمندی مردم، راه و مسئولیت سنگینی داریم.
وی با اشاره به وضعیت حلقه دره، افزود: زباله استان به حلقه دره منتقل می شود و ساماندهی این مکان با نصب و راه اندازی دستگاه زباله سوز و تولید انرژی، در آینده نزدیک اجرایی می شود.
عبداللهی گفت: البرز با تلاش های مجموعه مسئولان مربوطه بویژه فراجا و دادگستری استان، تنها استان کشور است که با کاهش جرائم همراه بوده و این روند ادامه دارد.
سرویس اجتماعی-مریم پرهیزکاری

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *