... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اخبار استان ها ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2:45 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برای استمرار جریان گاز شبانه روزی پای کار هستیم

سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: تلاش داریم تا در روزهای سرد سال گاز هیچ منزل مسکونی و هیچ واحد صنعتی قطع نشود و همکاران من در زمستان به صورت شبانه روزی برای این هدف پای کار هستند.

به گزارش جهان اقتصاد، کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت در دیدار با احسان علیزاده رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز به مناسبت تولد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار بیان کرد: لذتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و این فرصتی است که مانند ابر بهاری می گذرد و باید قدردان این فرصت که خداوند در اختیار بندگانش قرار داده است باشیم.

وی با قدردانی از خانواده شهدا که چشم و چراغ این ملت هستند، اظهار کرد: با تلاش ۹ ماهه ای که توسط شرکت گاز استان البرز در این استان صورت گرفت توانستیم به همه روستاها در بخش آسارا و طالقان گازرسانی انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: همه روستاها بهره مند از انرژی گاز هستند و این اتفاق به برکت نظام صورت گرفت.

ایمانی فولادی ادامه داد: وقتی پروژه گازرسانی در جاده چالوس را خواستیم شروع کنیم هیچ کدام از ساکنان باور نمی کردند در این مدت کوتاه بتوانیم خدمات را به نحو شایسته و با سرعت به اهالی آسارا برسانیم.

وی اضافه کرد: در بازه زمانی ۹ ماهه قرار شد به روستاهایی که گاز ندارند گازرسانی کنیم و با تلاشی که صوت گرفت در موعد مقرر پروژه به پایان رسید و با حضور مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در هفته دولت ۱۴۰۲ البرز را سبز اعلام کردیم.

سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: استمرار جریان گاز در استان از دغدغه های بنده و کارکنان این شرکت است که با برنامه ریزی تلاش داریم تا در روزهای سرد سال گاز هیچ منزل مسکونی و هیچ واحد صنعتی قطع نشود و همکاران من در زمستان به صورت شبانه روزی برای این هدف پای کار هستند

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *