... امروز: پنجشنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اخبار استان ها ۲۰ دی ۱۴۰۲ - 4:05 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری اولین جلسه کارگروه تخصصی توسعه ارتباطات و آموزش قرارگاه ارتباطات و فضای مجازی استان البرز

قرارگاه ارتباطات و فضای مجازی بر اساس هم افزایی و تعاملات موثر بین اعضای چهار کارگروه تخصصی " تولید محتوا و باز نشر رسانه ای " ، " فضای مجازی " ، " جهاد تبیین و اندیشه ورز " و " توسعه ارتباطات و آموزش " به تولید ونشر محتوای تاثیرگذار و القای امید آفرینی در سطح استان خواهد پرداخت .

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، حمیدرضا رضایی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز ایجاد قرارگاه ارتباطات و فضای مجازی را یک ریل گذاری در حوزه اطلاع رسانی برشمرد و افزود: با درایت و دلسوزی دکتر عبداللهی استاندار جهادی استان البرز، برای نخستین بار است که ظرفیت های حوزه اطلاع رسانی استان در قالب شوراهای روابط عمومی ها در سطح استان با ترکیب اعضای شهرستانی زیر سقفی واحد تجمیع شده تا با هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت ها و تولیدات محتوایی جریان گردش اطلاعات و اخبار را شاهد باشیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز ادامه داد: قطار توسعه روابط عمومی ها در ۷ شهرستان استان و فرمانداری ها ریل گذاری شده و ایستگاه ارتباطی خواهد داشت.

حمیدرضا رضایی افزود : امکان سنجی و نیازسنجی از وضعیت موجود فضای رسانه ای استان ، الزام استفاده از ظرفیت فعالان حوزه رسانه به منظور تصمیم سازی و اثربخشی اقدامات و تدوین برنامه جهت ارتقای دانش تخصصی اعضا و آگاهی بخشی در حوزه ارتباطات ، رسانه های جمعی ، حقوق و روانشناسی از وظایفی است که برای کارگروه توسعه ارتباطات و آموزش تعریف شده است .

رضایی با اشاره به اعضای کارگروه تخصصی توسعه ارتباطات و آموزش اظهار داشت: این کارگروه با رویکرد ارتقا سطح دانش و سواد رسانه ای ذیل قرارگاه ارتباطات و فضای مجازی با حضور محسن معصومی مشاور جوان استاندار بعنوان رئیس کارگروه، اداره کل فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان،هیئت رئیسه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و فرمانداری ها در سطح استان تشکیل شده است.

رضایی در ادامه گفت: با پیگیری های صورت گرفته به دستور استاندار محترم بخشنامه تقویت جایگاه روابط عمومی ها بمنظور تثبیت موقعیت مدیران روابط عمومی در ادارات،بانک ها، شهرداری ها و.. تدوین و به مدیران ابلاغ شده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل استانداری البرز بیان کرد: بازدیدهای میدانی از روابط عمومی ادارات استان آغاز شده و در شهرستانها نیز توسط فرمانداری ها این رویه آغاز شود تا ضمن احصا کمبودها و کاستی های موجود در حوزه روابط عمومی ها پیگیری های لازم برای حمایت از فعالان این عرصه صورت پذیر‌د.

وی در بخش دیگری بیان کرد:دستورالعمل واحد تبلیغات و اطلاع رسانی طرح های مشترک بمنظور یکپارچه سازی فرایند تبلیغات مشارکت در انتخابات تهیه شده و به دستگاه ها ابلاغ می شود‌.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز افزود: در شهرستان‌های استان البرز نیز این شوراهای هماهنگی روابط عمومی با نظارت و راهبری فرمانداران محترم و مدیران روابط عمومی فرمانداری ها بعنوان دبیران شورای هماهنگی طبق چارچوب های ابلاغی فعالیت خود را ادامه دهند.

 

 

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *