تاریخ انتشار: مرداد ۴, ۱۴۰۲ - 12:29 ب.ظ
موضوع:‌ ارتباطات
شماره:‌ 829

زمان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

زمان انتشار کارت و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز اعلام شد.

به گزارش صدای رسانه؛ دکتر علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

کریمیان درباره برگزاری این آزمون گفت: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۹ مرداد ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

وی افزود: داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه آغاز می‌شود و برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینتِ کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

وی از داوطلبان علاقه‌مند خواست به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.