اخبار استان ها ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 3:14 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تفرجگاه پارکرود همه مردم را در زیبایی های رودخانه کرج سهیم کرد

شهردار کرج همراه با حسین مهاجری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی این کلانشهر و جمعی از مدیران شهری از روند احداث فاز دوم نخستین تفرجگاه عمومی در اراضی حاشیه رودخانه کرج با عنوان «پارکرود» بازدید به عمل آورد.

به گزارش صدای رسانه و به نقل از خبرنگار کرج امروز، مهرداد کیانی در این بازدید اظهار داشت: پروژه «پارکرود» به واسطه حمایت های دستگاه قضایی و با آزادسازی اراضی حاشیه رودخانه کرج از ساخت و سازهای دولتی و خصوصی، در سال ۱۴۰۰ در زمینی به مساحت یک هکتار کلنگ زنی شد و فاز نخست آن خرداد ماه سال گذشته بهره برداری و آماده استفاده عموم مردم گردید.

وی با بیان اینکه «تفرجگاه عمومی پارکرود همه مردم را در زیبایی های رودخانه کرج سهیم کرد.» تصریح کرد: عملیات فنی و عمرانی در فاز دوم پروژه «پاکرود» به طول یک هزار و ۵۰۰ متر با فضاسازی و ایجاد مسیر پیاده‌روی و محوطه سازی و مبلمان و احداث فضای سبز شیبدار و ساخت سرویس بهداشتی و نمازخانه در حال انجام است.

کیانی در ادامه از افتتاح چهارمین تصفیه‌خانه محلی کرج در آینده ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: این پروژه که به منظور صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی با اعتباری بالغ بر ٢۵٠ میلیارد ریال احداث شده، قابلیت تصفیه آب به ظرفیت هزار مترمکعب در شبانه روز با روش بیولوژیکی IFAS را دارد.

شهردار کرج همچنین با اشاره به پایان عملیات فنی و عمرانی احداث پارک ولیعصر (عج) در محله کم برخوردار آق تپه به مساحت ۷ هزار متر مربع، گفت که این پارک به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *