اخبار استان ها ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 3:51 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
شهردار کرج:

پروژه اردوگاه شهید باکری ۵۵ درصد پیشرفت داشته است

شهردار کرج گفت: ساخت زایرسرا و سوله غربی اردوگاه شهید باکری واقع در شهر خرمشهر که به شهرداری کرج سپرده شده تاکنون 55 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش صدای رسانه، مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، بیان کرد: این اردوگاه با هدف اسکان بازدیدکنندگان از مناطق جنوبی و جنگی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در حال احداث است.

کیانی افزود: احداث دو سوله برای شهرهای غربی، نمازخانه، آشپرخانه و محل استقرار مدیر در این پروژه پیش بینی شده که طبق صورت جلسه ای که در استانداری به امضاء رسید مقرر شد تکمیل زایرسرا و سوله غربی به شهرداری کرج واگذار شود.

وی با بیان اینکه مساحت این بخش از پروژه نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ متر مربع است، اضافه کرد: با در نظر گرفتن محیط پیرامونی، شهرداری کرج دو هزار متر مربع عملیات عمرانی را در این منطقه به انجام خواهد رساند.

به گفته این مسئول، برای سال ۱۴۰۳ در این پروژه رقم ۲۴ میلیارد تومان تصویب شده و این رقم از سوی مجموعه تامین اعتبار شده است.

شهردار کرج، وضعیت حال حاضر پروژه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: طرح در مرحله نازک کاری است و تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت داشته است.

این مسئول یادآور شد: برای محوطه سازی پروژه نیز با هماهنگی اداره راه و شهرسازی اقدام خواهد شد.

شهردار کرج با تصریح بر اینکه برگزاری اردوهای زیارتی راهیان نور، متضمن جاری ماندن روح جهاد و دفاع از حق و اسلام میان جامعه و جوانان است، خاطرنشان کرد: افتخار احداث این اردوگاه برای شهرداری کرج سعادتی ست که با میل و انگیزه فراوان نسبت به اجرا و پیگیری امور مربوطه اقدام می کنیم تا سعادتی دنیوی و اخروی را برای خود و شهرمان رقم بزنیم.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *